Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji spletne trgovine Naravneigrace.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Ponudnik

Spletno prodajo Naravneigrace.si izvaja podjetje SANUS, Suzana Fridl s.p., suzana@sanus.si.

Podjetje SANUS, Suzana Fridl s.p.. posluje v skladu z Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT) in na njegovi podlagi sprejetimi predpisi.

Odgovornost

Vsi uporabniki vso objavljeno vsebino uporabljajo na lastno odgovornost. Niti podjetje SANUS, Suzana Fridl s.p. niti katera koli druga pravna ali fizična oseba, ki je sodelovala pri nastanku in izdelavi spletne strani in izdelkov, ne odgovarja za nobeno škodo, ki bi izhajala iz dostopa do uporabe ali nezmožnosti uporabe informacij na tej spletni strani ali izdelkov ali za kakršne koli napake ali pomanjkljivosti v omenjenih vsebinah.

Cene

Vse cene so v evrih (EUR) in vsebujejo DDV. Vse cene, ki so zapisane ob izdelkih so torej končne cene. Cena navedena ob posameznem izdelku ne vsebuje stroškov dostave.

Ponudnik si pridržuje pravico do spreminjanja cen brez predhodnega obvestila.

Veljajo cene in ostale ugodnosti (popusti, darila, način dostave, soudeležbe pri poštnini …) na dan oddaje naročila. Velja originalni račun, ki ga prejmete ob plačilu oz. dostavi v povezavi s splošnimi pogoji, objavljenimi na tej strani in potrjenimi ob oddaji naročila.

Načini plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • z gotovino ob prevzemu,
  • po pogodbi (poslovni partnerji).

Pogodba

Kupoprodajna pogodba (račun) se sklepa v slovenskem jeziku. Shranjena je na sedežu ponudnika in je kupcu dostopna vsak delovni dan med 10. in 15. uro.

Kršitev pogodbe

V primeru, da kupec, ki je izbral način plačila po povzetju, pošiljke ne prevzame in ne plača, se to šteje za kršitev sklenjene pogodbe ima ponudnik ima pravico do povračila stroškov poštnine, ki so nastali pri pošiljanju blaga.

Dostava

Ponudnik bo blago dostavil v dogovorjenem roku na naslov, določen za dostavo.

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito. Vse pošiljke blaga so zavarovane za primer poškodbe ali izgube pošiljke.

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Kupec ima možnost preklicati naročilo preko elektronske pošte suzana@sanus.si  v času dveh ur od naročila. V primeru, da v tem času naročila ne prekliče in mu je bilo blago odposlano, je zaradi kršitve pogodbe kupev podjetju SANUS, Suzana Fridl s.p. dolžan povrniti nastalo škodo.

Kupec ima pravico, da v 45 dneh vrne kupljeno blago brez kakršnekoli odškodnine. Kupec je dolžan nositi stroške, ki nastanejo pri vrnitvi blaga. O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti ponudnika, najkasneje v 15 dneh od prejetja blaga, in sicer na kontaktni e-naslov info@agrocenter.si, blago pa vrniti v nadaljnjih 30 dneh.

Za pogodbene stranke (B2B) veljajo določila, navedena v pogodbi.

Varnost

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.

Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Uporabljeni bodo izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Podjetje SANUS, Suzana Fridl s.p. si pridržuje pravico, da pokliče uporabnika na njegovo telefonsko številko oziroma ga kako drugače kontaktira.

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni v spletni trgovini. Kljub temu, pa se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov v spletni trgovini. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Pridržujemo si pravico, da izjemoma (delno) odstopimo od izvedbe naročila v primerih, če naročeni izdelki niso več dobavljivi, če ugotovimo povečano plačilno rizičnost kupca, če naročilnica ni bila izpolnjena v skladu s splošnimi pogoji ali če je prišlo do očitne napake v ceniku. V vseh takih in podobnih primerih vas bomo o morebitnem odstopu od pogodbe z naše strani takoj obvestili.

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova suzana@sanus.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Opozorila

S potrditvijo naročila potrjujete, da ste seznanjeni s celotnim besedilom splošnih pogojev poslovanja, ki so tu navedeni in da ste bili na te pogoje ob nakupu izrecno opozorjeni.

SANUS, Suzana Fridl s.p., 2012